Meps - Operational information - Driftsstörningar
Incident Report for CAB Group AB
Resolved
Vi har nu löst problemet i Meps. Vi ber om ursäkt för besväret som det kan ha orsakat dig.
Hör av dig till Meps Support om du har frågor:

Sverige: support@meps.se
Norge: support@cabgroup.no
Finland: support@cabgroup.fi


We have now solved the problem in Meps. We apologize for any inconvenience this may have caused you.
Please contact Meps Support if you have any questions:

Sweden: support@meps.se
Norway: support@cabgroup.no
Finland: support@cabgroup.fi
Posted Jan 24, 2020 - 10:44 CET
Monitoring
Nu kan du arbeta som vanligt i Meps igen. Vi har åtgärdat problemet, men för säkerhets skull har vi extra övervakning tills vi är säkra på att allt fungerar som förväntat.

Vi kommer hålla dig uppdaterad.


You can now work in Meps as usual again. We have fixed the problem, but have extra monitoring until we are sure everything that is working as expected.

We will keep you updated.
Posted Jan 24, 2020 - 09:03 CET
Identified
Vi har identifierat problemet i Meps och jobbar för att lösa det så snart som möjligt.
Vi kommer hålla dig uppdaterad.


We have identified the problem in Meps and are working to resolve it as soon as possible.
We will keep you updated.
Posted Jan 24, 2020 - 08:12 CET
Investigating
För närvarande har vi problem med Meps. Vi ber om ursäkt för detta och arbetar med att lösa problemet så snart som möjligt.

Felet påverkar användare i Sverige, Norge och Finland.
Vi kommer hålla dig uppdaterad.


At the moment, there are problems with using Meps. We are sorry for this and are working to solve the problem as soon as possible.

The error affects users in Sweden, Norway and Finland.
We will keep you updated.
Posted Jan 24, 2020 - 07:55 CET
This incident affected: MEPS (MEPS Web Application, MEPS Inspection App).