Operational information - Meps
Incident Report for CAB Group AB
Resolved
Vi har nu löst problemet i Meps. Vi ber om ursäkt för besväret som detta kan ha orsakat för dig.
Hör av dig till Meps Support om du har frågor:

Sverige: support@meps.se
Norge: support@cabgroup.no
Finland: support@cabgroup.fi


We have now solved the problem in Meps. We apologize for any inconvenience this may have caused you.
Please contact Meps Support if you have any questions:

Sweden: support@meps.se
Norway: support@cabgroup.no
Finland: support@cabgroup.fi
Posted Jan 17, 2020 - 12:05 CET
Monitoring
Vi har nu åtgärdat delar av problemet. Planen är att åtgärda resterande problem med en driftsättning efter 21:00 CET ikväll. Vi kommer att ha extra övervakning tills vi är säkra på att allt fungerar som förväntat.

Vi kommer hålla dig uppdaterad.


We have now fixed parts of the problem. The plan is to fix the remaining problems with a patch after 21:00 CET tonight. We will have extra monitoring until we are sure that everything is working as expected.

We will keep you updated.
Posted Jan 16, 2020 - 11:56 CET
Identified
Tyvärr har vi fortsatta fel i Meps, vi har identifierat problemet och jobbar för att lösa det så snart som möjligt.
Vi håller dig uppdaterad.

Unfortunately, we still have errors in Meps, we have identified the problem and are working to resolve it as soon as possible.
We will keep you updated.
Posted Jan 15, 2020 - 14:50 CET
Investigating
Meps problem

För närvarande har vi ett slumpmässigt fel i Meps som i få fall orsakar fel i några av arbetsflödena. Detta kan exempelvis leda till att begäran om besiktningsbeslut inte når beställaren.

Vi ber om ursäkt för besväret som detta kan orsaka och arbetar för att lösa detta så snart som möjligt.

Felet påverkar alla marknader.

Vi kommer att uppdatera denna incident kontinuerligt.
Vänliga Hälsningar
CAB

Meps failure

Currently, we have a random error in Meps that in few cases causes errors in some of the workflows. This can, for example, lead to the request for inspection decision not reaching the client.

We apologize for the inconvenience that this may cause and are working to resolve this as soon as possible.

The failure affects all markets.

We will update this incident continuously.
Kind regards
CAB
Posted Jan 14, 2020 - 12:30 CET
This incident affected: MEPS (MEPS Web Application, MEPS Inspection App).