MEPS - Operational information - Driftsstörningar
Incident Report for CAB Group AB
Resolved
Vi har nu löst problemet i MEPS. Vi ber om ursäkt för besväret som det kan ha orsakat dig.
Hör av dig till MEPS Support om du har frågor:

Sverige: support@meps.se
Norge: support@cabgroup.no
Finland: support@cabgroup.fi
Island: support@meps.is

We have now solved the problem in MEPS. We apologize for any inconvenience this may have caused you.
Please contact MEPS Support if you have any questions:

Sweden: support@meps.se
Norway: support@cabgroup.no
Finland: support@cabgroup.fi
Iceland: support@meps.is
Posted Apr 23, 2021 - 15:03 CEST
Investigating
För närvarande kan man inte skapa nya användare i MEPS. Vi ber om ursäkt för detta och arbetar med att lösa problemet så snart som möjligt.

Felet påverkar användare i Sverige, Norge, Finland och Island.

Vi kommer hålla dig uppdaterad.


At the moment, you cannot create new users in MEPS. We are sorry for this and are working to solve the problem as soon as possible.

The error affects users in Sweden, Norway, Finland, and Iceland.

We will keep you updated.
Posted Apr 23, 2021 - 10:35 CEST
This incident affected: MEPS (MEPS Web Application, MEPS Inspection App).