Meps - Operational information - Driftsstörningar
Incident Report for CAB Group AB
Resolved
Vi har nu löst problemet i Meps. Vi ber om ursäkt för besväret som detta kan ha orsakat för dig.
Hör av dig till Meps Support om du har frågor:

Sverige: support@meps.se
Norge: support@cabgroup.no
Finland: support@cabgroup.fi


We have now solved the problem in Meps. We apologize for any inconvenience this may have caused you.
Please contact Meps Support if you have any questions:

Sweden: support@meps.se
Norway: support@cabgroup.no
Finland: support@cabgroup.fi
Posted Jan 20, 2020 - 16:22 CET
Investigating
För närvarande har vi problem med Meps. Vi ber om ursäkt för detta och arbetar med att lösa problemet så snart som möjligt.

Felet påverkar användare i Sverige, Norge och Finland.
Vi kommer hålla dig uppdaterad.

Vänliga Hälsningar
CAB

At the moment, there are problems with using Meps. We are sorry for this and are working to solve the problem as soon as possible.

The error affects users in Sweden, Norway and Finland.
We will keep you updated.

Kind regards
CAB
Posted Jan 20, 2020 - 16:17 CET
This incident affected: MEPS (MEPS Web Application, MEPS Inspection App).